Blog Jual Beli (Klik Gambar)

Wednesday, July 17, 2013

Demi Pusara Negara, PCP dikorbankan sikit.



Ala sikit je. Kat Pump track je. Tapi ramai yang sedih sebab last gap tu dah tak de. Tak leh nak lompat dah. Akoo pun tak sempat nak melompat kat situ. Gambar² ni diambil pada hari akoo jatuh dulu. 9 Jun 2013. Skang dah lain skit dah progressnya.


Sebelah tayar belakang beskal tu la jalan yang asal mendaki ke dessert hill. So skang nih diorang dah buat trail yang lain macam divert skit tapi agak curam juga. 


Yang nampak macam denai belah kiri sebelah kanan tepi pokok sawit tu la jalan yang baru. Masa gambar ni diambil dia belum betul² padat lagi. Skang dah padat dah dan tak susah untuk climbing. 

Nampak bulatan dan bulatan merah? Kat situ lah yang akan jadi Pusara Negara untuk tanam negarawan yang berjasa di negara ini. Siapa la yang akan rasmikan tempat ni menjadi jenazahnya. Kita tunggguuuuu....

2 comments:

Anonymous said...

salam bro....awok mau let'go corbon frame:
TOKEN 16.5 (26)RM1800
FOLK MANITOU RM700


whatsapp 0133401553 awok cadang nak ambik 29er

Anonymous said...

silap saiz 16 bro

Post a Comment

 
;