Blog Jual Beli (Klik Gambar)

Tuesday, August 20, 2013

Basikal di atas Motorsikal







Nampaknya kat Barat sana dah macam perkara biasa aja diorang bawak basikal naik motorsikal sebelum start ride basikal. Ni kira double ride la nih. Akoo carik juga contoh yang naik motor kapcai - takda. Yang naik skuter kecik macam VS125 pun tak ada. Akoo bercadang nak buat cam ni. Sebab nak bawak naik kereta kengkadang rasa malas plak. Nak jimat minyak la kononnya ni. Tapi nampak gayanya, kena beli superbike dulu sebelum boleh buat macam ni sebab takde contoh. He he he. 

Yang kat bawah ini ada contoh-contoh yang lain pula. Cuba perhatikan....




No comments:

Post a Comment

 
;